شناسهٔ خبر: 43583469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در روزهای کرونایی کتابخوان شوید؛

کتاب‌ها به خانه می‌آیند

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان گفت: کتابخانه مرکزی همدان در ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به علت شیوع کروناویروس به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

طاهره فضلعلی با بیان اینکه در شرایط فعلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه ماندن و قطع زنجیره انسانی بهترین راهکار موجود است، افزود: به همین علت کتابخانه عمومی مرکزی همدان شرایطی را فراهم کرده است که افراد بتوانند در خانه بمانند و به مطالعه بپردازند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و اعضای کتابخانه‌ها می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشدند نیز می‌توانند پس از عضویت، کتاب  امانت بگیرند.

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه استفاده از خدمات غیرحضوری به دو شیوه ممکن است، تصریح کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به http://www.samanpl.ir/ بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند همچنین می‌توان با شماره ۳۲۶۷۲۰۱۸ داخلی ۲۶۶ تماس گرفت و درخواست خود را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فضلعلی خاطرنشان کرد: برای دریافت مقاله از پایگاه نورمگز نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخانه مرکزی به آدرس http://centrallib.blog.ir/ درخواست و ایمیل خود را ثبت کنند تا مقاله برای آنها ارسال شود.

انتهای پیام

نظر شما