شناسهٔ خبر: 43583219 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سید عبدالملک الحوثی: اهانت به پیامبر اکرم (ص) در جهت رضایت صهیونیست‌هاست

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن، در سخنانی به مقام شریف نبی اکرم (ص) و برخی رخدادهای داخلی و جهانی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (سه شنبه) به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) به سخنرانی پرداخت و در ابتدای سخنان خویش درباره مقام والای این پیامبر عظیم‌الشأن سخن گفت.

به گزارش شبکه المسیره، او مسیر و راه و روش پیامبر اسلام را عزتمندانه دانست و گفت که هرچند استقامت به همراه خود مشقت‌ها و فداکاری‌ها دارد، اما برتر از زندگی در شرایط تسلیم است.

عبدالملک الحوثی، میلاد پیامبر اکرم (ص) را بزرگترین مناسبت‌ها دانست و گفت که در این روز ما از نعمت بزرگ خداوند و رحمتش بر جهانیان سخن می‌گوییم و مسلمانان باید این مناسبت را با پیوست‌های فرهنگی و اخلاقی و دینی خود به پا دارند و مانع تحریف این ارزش‌ها شوند.

رهبر انصارالله یمن، گفت که در عالم واقع و در زندگی مسلمانان، زمانی که تحریف و انحراف شکل گرفت و بر این ارتباط با رسول اکرم و ارزش‌های انسانی اثر گذاشت، مشکلات بسیاری برای مسلمانان ایجاد شد و فرهنگ آن‌ها مختلف از فرهنگ قرآن شد.

او این انحراف فرهنگی را عامل اصلی اهانت‌های دیگران به قرآن و رسول اعظم دانست و گفت: «هنگامی که بسیاری از مسلمانان فرهنگ و سیره غیر اسلامی را وارد زندگی خود می‌کنند، دیگران نیز تصورات اشتباهی به سرشان می‌زند و از آن برای توهین به اسلام و رسول و قرآن سوءاستفاده می‌کنند.»

رهبر انصارالله یمن، سخنان «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که گفته بود «اسلام در تمامی مناطق در بحران به سر می‌برد.» را سخنی خصمانه علیه امت اسلامی و در جهت رضایت صهیونیسم‌ها دانست و گفت: «پیش از این نیز گفته بودیم که در فرانسه یا هر کشور غربی، مانع از می‌شوند که چیزی خلاف رضایت یهودیان صهیونیسم به زبان بیاوری یا حقیقتی از آن‌ها را بر ملا کنی. در این موارد آزادی وجود ندارد و تمامی ادعاها از بین می‌رود، اما برای توهین به پیامبر و اسلام، راه باز است.»

عبدالملک الحوثی با خطاب قرار دادن تمامی طیف‌های یمنی، گفت که این مرحله از مقاومت در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، مرحله بسیار حساسی است و همگی در برابر خداوند مسئولیت دارند. 

انتهای پیام/

نظر شما