شناسهٔ خبر: 43582063 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان آغاز شد

 صفا صبوری دیلمی گفت: وضعیت موجود تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان با پس زدگی ترافیک در محل تقاطع به ویژه در ساعات اوج تردد همراه است. این وضعیت همواره تاثیری مستقیم بر جریان ترافیک میدان بهمن گذاشته و علاوه بر افزایش مصرف سوخت، زمان سفر‌های درون شهری را افزایش می‌دهد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- پیش از ظهر فردا چهارشنبه هفتم آبان ماه سال ۱۳۹۹، عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان طی مراسمی با حضور مجازی دکتر پیروز حناچی شهردار تهران آغاز خواهد شد.

 صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان را یکی از نقاط پرتقاضای سفر در پهنه جنوبی شهر تهران دانست که از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفر‌های ورودی از استان‌های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.

وی با بیان آنکه وضعیت موجود تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان با پس زدگی ترافیک در محل تقاطع به ویژه در ساعات اوج تردد همراه است، یادآور شد: وضعیت یادشده همواره تاثیری مستقیم بر جریان ترافیک میدان بهمن گذاشته و علاوه بر افزایش مصرف سوخت، زمان سفر‌های درون شهری را افزایش می‌دهد.
 
بیشتر بخوانید:

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان را شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع دانست و یادآور شد: غیرهمسطح سازی تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان ضمن کاهش گردش‌های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمد‌های محلی نیز اثرگذار است.
 
انتهای پیام/

نظر شما