شناسهٔ خبر: 43581900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان عنوان کرد:

ارائه خدمات غیرحضوری در کتابخانه مرکزی همدان

همدان- سرپرست کتابخانه مرکزی همدان گفت: کتابخانه مرکزی همدان در ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری خدمات ارائه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر؛ طاهره فضلعلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط فعلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خانه ماندن و قطع زنجیره انسانی بهترین راهکار موجود است، اظهار کرد: به همین دلیل کتابخانه عمومی مرکزی همدان شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند در خانه بمانند و به مطالعه بپردازند.

وی افزود: در حال حاضر درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و اعضای کتابخانه‌های می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشده‌اند نیز می‌توانند پس از عضویت، کتاب امانت بگیرند.

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه استفاده از خدمات غیر حضوری به دو شیوه ممکن است ، اضافه کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به http: / /www.samanpl.ir / بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند.

فضلعلی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند با شماره ۳۲۶۷۲۰۱۸ تماس گرفته و درخواست خود را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: افراد برای دریافت مقاله از پایگاه نورمگز نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخانه مرکزی به آدرس http://centrallib.blog.ir/ درخواست و ایمیل خود را ثبت کنند تا مقاله برای آنها ارسال شود.

نظر شما