شناسهٔ خبر: 43581745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

حیات کشور بستگی به مقاومت و دفاع در برابر توطئه دشمن دارد

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: حیات کشور ما بستگی به مقاومت و دفاع در برابر توطئه دشمن دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رابطین پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی اظهار کرد: حیات از هر نوع آن در معرض انواع آفت‌ها قرار دارد و هر فرد و جامعه باید خود را از این آفت‌ها حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: به صورت طبیعی از دوران‌های بسیار دور نیز انسان در میدان مبارزه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی و در برابر با دشمنان خود را حفظ کرده وگرنه محکوم به فنا بوده است.

عبادی ادامه‌داد: در تعالیم دینی علاوه بر حوادث طبیعی و غیر طبیعی و دشمن بیرونی به جهاد و مبارزه با دشمن درونی و هوای نفس نیز تأکید شده است که از این امر مهم نباید غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره و زمانه ما تخریب‌ها فقط به صورت فیزیکی نیست، گفت: علم و صنعت اگر در خدمت انسان‌ها قرار گیرد بزرگترین فواید دارد و در غیر این صورت در زوایای مختلف آسیب‌زا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان انواع تهاجم فرهنگی، جنگ‌های اقتصادی و روانی و نفوذهای سیاسی بیان‌کرد: همه این تخریب‌ها با ابزار الکترونیکی با توجه به وسعت آن صورت می‌گیرد.

عبادی ادامه داد: ما در زمانه‌ای هستیم که هر چقدر برای تهاجم‌های مختلف دشمن آماده باشیم ولی باز دشمن از ابزارهای پیچیده و عدیده‌ای برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی حیات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ما به دفاع بستگی دارد، افزود: از ۲۰۰ سال پیش دشمن و استکبار جهانی ما را عقب نگه داشته و کشور را در دست افراد ضعیف و تعیین شده از سوی خودشان قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تلاش در حوزه پدافند غیر عامل جهاد در راه خدا است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس در شرایطی از کشور و دین خود دفاع کردیم که حتی برای تهیه سیم خاردار با مشکل رو به رو بودیم ولی لطف خداوند همیشه شامل حال ملت ایران شده است.

عبادی یادآور شد: مردم جهان در خیابان‌های برلین و واشینگتن نیز حرف ملت ایران که همان عدالت طلبی است را تکرار می‌کنند.

نظر شما