شناسهٔ خبر: 43580876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان صورت گرفت

بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی با محوریت رزمایش کمک همدلی و مومنانه

مراسم بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی با محوریت رزمایش کمک همدلی و مومنانه توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین و کارمندان دستگاه های اجرایی استان سمنان با رمز یا حسین(ع) در حسینیه مدافعان حرم شهرستان سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، مراسم بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی با محوریت رزمایش کمک همدلی و مومنانه توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین و کارمندان دستگاه های اجرایی استان سمنان با رمز یا حسین(ع) در حسینیه مدافعان حرم شهرستان سمنان برگزار شد.
در این مراسم سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در این امر خداپسندانه نقش داشته اند گفت: از همان زمانی که فرمانده کل قوا حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مد ظلله) در خصوص بحث رزمایش مومنانه و کمک های همدلی دستور فرمودند کل کشور به جوش و خروش افتاده و در این امر حرکت های عظیمی انجام شد.
وی ادامه داد: مردم استان نیز در این امر خداپسندانه نیز به خوبی ایفای نقش کرده و به طور قطع می توان گفت که مردم استان سمنان در رزمایش همدلی در کشور به لحاظ جمعیتی و مقدورات استان درخشیدند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
سردار حمید دامغانی در خصوص روحیه خدمت گذاری و جهادی مردم استان سمنان از ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و همچنین شرایط های دشوار در کشور نیز خاطر نشان ساخت: مردم استان سمنان در همه برهه های حساس تاریخ در طول انقلاب اسلامی خود را اثبات کرده اند و در همه حال یاری رسان بوده اند که این جز روحیه خدمت رسانی و روحیه جهادی نمی تواند باشد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در خصوص روحیه جهادی و همدلی در استان ادامه داد: به حمدالله در این رزمایشات در استان وحدت و همدلی بی نظیر بین مردم و ارگان ها را به خوبی شاهد بودیم مردم عزیز استان از هیچ کمکی در این رابطه دریغ نکرده اند. به طور قطع می توان گفت خالصانه ترین اقدامات در این ایام اتفاق افتاده است. صحنه های تماشایی که نشان از این دارد که مردم پای کار انقلاب ایستاده اند.
سردار حمید دامغانی همچنین در خصوص فعالیت های خودجوش، جهادی و مردمی استان سمنان در این مدت نیز خاطر نشانن ساخت: خدمت به خلق بسیار ارزشمند است. در این مدت ما در همه محلات و نقاط استان شاهد فعالیت جهادی عزیزانمان بودیم که همه این اتفاقات و رخداد ها باید مستند شود چرا که همه این فعالیت ها ستودنی است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تقدیر از همه کسانی که در این حرکت عظیم نقش داشته اند نیز یاد آور شد: از ابتدای آغاز رزمایش های همدلی و کمک های مومنانه در استان تا به این لحظه تنها در بحث بسته های معیشتی(تغذیه ای) 180 هزار بسته بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردیده است. همه ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمن در حال اقدامات مرموز می باشد تا بتواند بین مردم و مسولین فاصله بیندازد ولی مطمئننا هوشیاری و همدلی مردم که گوشه ای از آن را در این صحنه میبینیم مانع از این موضوع است.

نظر شما