شناسهٔ خبر: 43578713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ؛

تجلیل از پیشکسوتان والیبال استان بوشهر

به مناسبت هفته تربیت بدنی در اقدامی باحضور رئیس هیات و اعضای هیات رئیسه هیات والیبال استان بوشهر، ازچهار پیشکسوت والیبال به نمایندگی پیشکسوتان استان بوشهر طی مراسمی در دفتر هیئت والیبال تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی در اقدامی باحضور رئیس هیات و اعضای هیات رئیسه هیات والیبال استان بوشهر، ازچهار پیشکسوت والیبال به نمایندگی پیشکسوتان استان بوشهر طی مراسمی در دفتر هیئت والیبال تجلیل به عمل آمد.
حسن بازدرهوا رئیس هیئت‌ والیبال استان بوشهر در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: والیبال استان، امروز به خود افتخار می‌کند که پیشکسوتانی را در خود دارد که سابقه تجارب وافر و افتخار در مسابقات مختلف را دارد و مایه سربلندی و عزت جامعه ورزش ما محسوب می‌شوند.
حسن بازدرهوا افزود:با عذرخواهی از کلیه پیشکسوتان بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی وتضمین سلامتی عزیران نتوانستیم درخدمت کلیه پیشکسوتان گرامی باشیم. این هیئت سعی بر آن داردکه با برگزاری چنین مراسماتی در طول سال از کلیه پیشکسوتان هم استانی که عمر خود را برای رشد و توسعه در اختیار ورزش والیبال استان گذاشتند، تجلیل به جا آورد.
در این نشست از پیشکسوتان ارجمند استان نادر حاوی زاده چهره سرشناس در والیبال استان بازیکن برجسته سالهای گذشته، مربی خوب و بااخلاق، مهدی شفیعی از بازیکن پیشین و با اخلاق و مدیر موفق و دو بانوی مهربان و دلسوز که عمر خود را در امر بازیکنی، مربیگری و داوری با افتخار صرف آموزش جوانان کردند، روح انگیز رزاز مربی با سابقه و زهرا انصاری داور با تجربه تجلیل بعمل آمد.

نظر شما