شناسهٔ خبر: 43578224 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

طلای 18 عیار؛

قیمت انواع سکه پارسیان کادویی امروز سه شنبه ۶ آبان ۹۹

قیمت سکه پارسیان کادویی امروز سه شنبه ۶ آبان ۹۹ را در زیر می‌بینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر ؛ قیمت سکه قیمت طلا در بازار تهران کاهش یافت به طوری قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱ میلیون و 227 هزار و 600 تومان رسید. قیمت سکه پارسیان نیز کمی پایین تر از روز قبل مورد معامله قرار گرفت. قیمت سکه پارسیان برای کادو را در ادامه خبر آورده ایم. قیمت سکه پارسیان برای کادو در وزن‌های مختلف و با دو عیار ۷۵۰ و ۹۵۰ در جدول زیر قابل مشاهده است. قیمت انواع سکه پارسیان کادویی امروز سه شنبه ۶ آبان ۹۹ را در جداول زیر بخوانید. افزایش شدید قیمت سکه موجب شد تا بسیاری از مردم به خرید سکه پارسیان رو بیاورند و اهمیت قیمت سکه پارسیان برای خریداران بیشتر شود. قیمت امروز سکه پارسیان سه شنبه ۶ آبان 99 اعلام شد و راهبرد معاصر در این خبر به بررسی و تحلیل قیمت امروز سکه پارسیان می پردازد.

 

قیمت سکه پارسیان

 

نرخ‌های ارائه شده با توجه به سیاست واحد کسبی ممکن است با ۵ درصد تفاوت باشد. تمامی نرخ‌ها به تومان می‌باشد و به صورت خودکار با نوسانات قیمت طلای ۲۴ عیار تغییر می‌کند.

 

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه 6 آبان 99

 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

امروز (ششم آبان ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۰۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۱۴هزار تومان معامله می‌شود.

 

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت آخرین معاملات روز شنبه (سوم آبان) حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

 

 

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو 6 آبان 99

 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۴.۱۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۳.۳۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۷.۵۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۵.۰۰۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۷۰۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک  هزار و ۹۰۰ دلار  و ۵۰ سنت  
طلای ۱۸ عیار  ۱.۲۷۷.۷۰۰




قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۶

در حالی که ارزش دلار تقویت شده و مذاکرات در خصوص بسته محرک مالی جدید در آمریکا هیچ پیشرفتی نداشته است، قیمت طلا امروز کاهش داشت و به پایین ترین رقم بیش از یک هفته اخیر رسید.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1898 دلار و 28 سنت رسید. اوایل امروز قیمت فلز زرد به پایین ترین رقم از اواسط اکتبر یعنی 1890 دلار و 19 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز نیز با 0.3 درصد کاهش به 1899 دلار و 30 سنت رسید.

 

کایل رودا تحلیلگر موسسه آی جی مارکتس گفت: «در کوتاه مدت، به نظر می رسد که به دلیل در پیش بودن انتخابات آمریکا و نامشخص بودن سرنوشت بسته محرک مالی جدید این کشور طلا خریدار چندان زیادی ندارد.»

 

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با 0.2 درصد افزایش مواجه بود.

 

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دیروز اعلام کرد، دولت ترامپ در حال بررسی جدیدترین طرح خود برای ارائه کمک های بیشتر جهت مقابله با کروناست و وی انتظار دارد دولت روز دوشنبه در این زمینه پاسخ بدهد.

 

در حالی که شمارش معکوس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سوم نوامبر آغاز شده است، تحلیلگران می گویند پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات می تواند به تصویب یک بسته محرک مالی جدید و افزایش قیمت طلا کمک کند.

 

بانک او سی بی سی در یادداشتی نوشت: «بعید است که ما شاهد نوسان شدید قیمت طلا قبل از انتخابات هفته آینده ریاست جمهوری آمریکا باشیم... ما انتظار داریم قیمت ها این هفته همچنان در حدود 1900 دلار در نوسان باشند.»

 

افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا سبب شده تا نیاز بیشتری به تصویب یک بسته کمک دولتی احساس شود. بر اساس آمارها تعداد موارد بستری رو به افزایش گذاشته و به بالاترین رقم 2 ماه اخیر رسیده است.

نظر شما