شناسهٔ خبر: 43576093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برتری پرگل پرسپولیس مقابل ملوان در دیداری دوستانه/ شکست زوج انزلی چی برابر رفقای سابق

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه ملوان را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس از ساعت 15:35 امروز در ورزشگاه کاظمی پشت درهای بسته در دیدار دوستانه به مصاف ملوان  رفت. پیش از آغاز این بازی تدارکاتی، برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم انجام دادند. کریم باقری دقایقی با مازیار زارع  و محمد حبیبی، سرمربی و مربی دروازه بان های ملوان صحبت کرد. پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان و مازیار زارع سرمربی این تیم نیز با پیروانی و گل‌محمدی و سایر نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کردند.

پیش از شروع بازی به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس با شماره‌ای که مازیار زارع و پژمان نوری در زمان بازیگری‌شان در این تیم می‌پوشیدند به آنها اهدا شد. همچنین باشگاه ملوان، به پاس قدردانی از سید‌جلال حسینی، مدافع انزلی‌چی پرسپولیس، با دادن هدیه‌ای از وی قدردانی به عمل آورد.

محمدحسین کنعانی زادگان که سابقه بازی در ملوان را دارد هم با انزلی چی ها خوش و بش گرمی داشت.

پرسپولیس در این بازی با سه گل حریف خود را شکست داد. نیمه اول این بازی با تک گل امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 33 به سود پرسپولیس تمام شد. در دقایق 82 و 2+90 امیر روستایی و بشار رسن که در نیمه دوم به زمین آمده بودند، دو گل دیگر به ثمر رساندند تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا حریف دسته یکی خود را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

پرسپولیس با این ترکیب در این بازی حاضر شد: حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی عبدی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، علی شجاعی، احسان حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی و امید عالیشاه

انتهای پیام/


 

برچسب‌ها:

نظر شما