شناسهٔ خبر: 43575949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی کرج:

پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج مناطق قدیمی حصار و خلج آباد را به یکدیگر مرتبط می کند

خستو با اشاره به اهمیت اجرای طرح پروژه گذرسبز رودخانه کرج با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی گفت: پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج مناطق قدیمی حصار و خلج آباد را به یکدیگر مرتبط می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رحیم خستو» طی آئین افتتاح گذر سبز که عصر دوشنبه ۵ آبان در کرج با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی انجام شد گفت: پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج مناطق قدیمی حصار و خلج آباد را به یکدیگر مرتبط می کند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات افزود: احیاء فضاهای مرده شهری زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند.

 

 

وی ادامه داد: مناطق حصار و خلج آباد بخشی از هویت شهری کرج است که در جریان رشد و توسعه شهری می تواند زمینه پویایی و هویت بخشی شهر تلقی شود.

 

خستو بیان کرد: احیاء بافت هایی که کمتر بدان توجه شده است بخشی از معضلات اجتماعی از قبیل حاشیه نشینی را کاهش می دهند و این در حالی است که تخصیص های بودجه برای احیاء این بافت های فرسوده با هزینه های معین شده از طرف مدیریت شهری کم رنگ است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: برخورداری پروژه های شهری از پیوست های فرهنگی مهمترین اصلی است که با توجه به آن و برنامه ریزی مطالعاتی می توان شاهد تحولات جدی در روند توسعه شهری بود.

 

 

پایان پیام/481

نظر شما