شناسهٔ خبر: 43575099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استان قزوین خبر داد:

فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در قزوین

قزوین – جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استان قزوین از فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا تنها در ۲۴ ساعت گذشته در استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قزوین در روزهای اخیر اظهار کرد: تعداد بستری‌های جدید در استان قزوین کاهش داشته اما همچنان عدد بستری‌ها بالاست و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر در قزوین بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۶ نفر در بیمارستان‌های استان قزوین به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا بستری هستند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز ۱۱ هزار ۶۹۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در حالی که امروز ۳۶ نفر بیمار مبتلا، از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند اما حال ۵۰ نفر از این بیماران خوب نیست.

حبیبی از فوت ۱۱ نفر از شهروندان استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به این بیماری خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز ۷۸۷ بیمار به صورت قطعی به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: شکست این ویروس نیازمند همراهی مردم است و اگر این همراهی وجود نداشته باشد انتظار کاهش آمار، انتظار بیهوده‌ای خواهد بود.

نظر شما