شناسهٔ خبر: 43575004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منصوریان: درس مهمی از بازی با سپاهان گرفتیم/ دژاگه و شجاعی در تبریز بدنسازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره عملکرد این تیم تبریزی برابر تیم سپاهان توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم برابر تیم سپاهان در دیداری دوستانه اظهار کرد: این بازی دوستانه بود به همین علت نتیجه اش برای ما فرقی نداشت. زمانی که نتیجه بازی  را در مسابقات تدارکاتی عقب می‌افتید برخی بازخورد‌ها را می‌گیرید و با جلو افتادن هم درس‌های جدیدی می‌گیریم.

او ادامه داد: اگر نتیجه بازی را به سپاهان واگذار می‌کردیم در آن صورت باز هم از کل تیم راضی بودم، زیرا از این بازی درس مهمی گرفتیم. وضعیت تراکتور خوب است و ان شاالله این فرم را با حضور بازیکنان بزرگ و نفرات بهتر حفظ  می‌کنیم تا بازی‌های لیگ را خیلی خوب شروع کنیم.

منصوریان گفت: سپاهان تیم خیلی خوبی است و بازی مستحکمی ارائه کرد. این تیم نفرات اصلی و شاکله اش را حفظ کرده است و بیشتر هدف ما این بود ۹۰ دقیقه بازیکنان تراکتور را در زمین نگه داریم تا از وضعیت بدنی آن‌ها مطلع شویم.

سرمربی تیم تراکتور بیان کرد: بازیکنان  ما خیلی تحت فشار بودند و برخی از آن‌ها را تا دقیقه ۸۵ تعویض نکردم تا ببینم چه شرایطی پیش می‌آید. خدا را شکر به مرور زمان آماده می‌شویم. اکنون هم که در اصفهان هستیم، برخی از نفرات اصلی تراکتور مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و هادی محمدی در تبریز بدنسازی انجام می‌دهند.

منصوریان افزود: طبق برنامه همه اعضای تیم را از چهارشنبه در اختیار خواهیم داشت. همچنین از عملکرد بازیکنانم به ویژه دروازه‌بان‌ها تراکتور راضی بودیم. محمدرضا اخباری پنالتی سپاهان را خیلی خوب مهار کرد و حبیب فر عباسی هم یک واکنش خوب داشت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما