شناسهٔ خبر: 43573286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی مونشن گلادباخ - رئال مادرید؛ زیدان به دنبال برقراری آرامش در اروپا

پویا نیّری وند

رئال مادرید به دنبال کسب اولین پیروزی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و به این منظور راهی خاک آلمان شده است.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید بعد از شکست خانگی در بازی نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک، حالا برای اینکه وضعیتش در گروه B رقابت ها پیچیده تر نشود نیاز به کسب نتیجه ای مثبت مقابل مونشن گلادباخ دارد که در بازی نخست اینتر را در ایتالیا 2-2 متوقف کرده است.

اطلاعات بازی مونشن گلادباخ - رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: سه شنبه | 6 آبان 1399
  • زمان برگزاری: 23:30 به وقت تهران
  • محل برگزاری: بروسیا پارک | آلمان
  • داور بازی: آقای اورل گرینفلد (رژیم صهیونیستی)

پیش بازی

گلادباخ در شرایطی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که شنبه این هفته در بوندسلیگا به پیروزی 3-2 مقابل ماینتس دست یافت و با 8 امتیاز به رده پنجم لیگ آلمان رسیدند. تیم مارکو رز هفته گذشته شروع بسیار خوبی در این رقابت ها داشت و اینتر در خانه به لطف گل دقایق پایانی روملو لوکاکو از شکست مقابل این تیم گریخت.

گلادباخ پیش تر هرگز از مرحله گروهی رقابت ها صعود نکرده و هر دو بار قبلی در همین مرحله حذف شده اند. آنها حتی در رقابت های فصل گذشته لیگ اروپا هم موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند و پشت سر رم و باشاکشهیر قرار گرفتند. از دور سوم رقابت های جام یوفای فصل 1985/86 این تیم آلمانی با رئال مادرید روبرو نشده و امیدوار است که با کسب نتیجه خوب خانگی، روحیه خوبی برای ادامه تورنمنت و صعود از گروه داشته باشند.

در طرف مقابل رئال مادرید بعد از هفته سختی که سپری کرد و دو باخت خانگی را در لالیگا و لیگ قهرمانان متحمل شد، این هفته بارسلونا را در ال کلاسیکوی خارج از خانه 3-1 شکست دادند تا با روحیه بسیار خوبی به سراغ لیگ قهرمانان اروپا بیایند. باوجود تمامی انتقاد ها، رئال مادرید با یک بازی کمتر در رده دوم لالیگا قرار دارد و از 6 بازی خود 13 امتیاز کسب کرده اند.

رئال مادرید با احتساب شکست در هر دو بازی رفت و برگشت سال گذشته مقابل منچسترسیتی، حالا سه باخت متوالی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده اما آنها 25 بار از مرحله گروهی رقابت ها صعود کرده اند که 13 بار تا قهرمانی پیش رفته اند. تیم زیدان امسال مصمم است که بار دیگر طلسم حذف شدن در مرحله یک هشتم نهایی را بشکند.

  • زین الدین زیدان در این دیدار هم دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، ناچو و مارتین اودگارد را در اختیار نخواهد داشت اما خبر خوب برای مادریدی ها بازگشت ادن هازارد به لیست بازیکنان است.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored

مونشن گلادباخ

3-1

رئال مادرید

 

نظر شما