شناسهٔ خبر: 43572947 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد

بررسی وضعیت حمل و نقل کالا در مجلس

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد که اعضای کمیسیون در هفته های آتی، بازدیدی از بخش کنترل بارنامه حمل و نقل کالا در سازمان راهداری داشته باشند تا مجلس در آینده به این سازمان برای تقویت ناوگان حمل و نقل باری کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۵ آبان ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست امروز، موضوع حمل و نقل جاده ای به ویژه مسئله حمل کالا با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری مورد بررسی قرار گرفت، همان طور که به خاطر دارید در سال ۹۷ کامیون داران درگیر مشکلاتی برای تأمین تجهیزات شدند و این مسئله موجب شد که آن ها نسبت به این وضعیت اعتراض کنند که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، این مسائل تا حدودی رفع شد. این اتفاقات منجر شد که کشور در این حوزه به سمت تأمین زنجیره لجستیک کشور برود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز مسئولان مربوطه، گزارشی را درباره برنامه های سازمان راهداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل کالا ارائه کردند، همچنین سازمان راهداری اقدام به معرفی سامانه آنلاین لجستیک و باربری کشور کرد، این سامانه وظیفه رصد آنلاین حمل کالا را برعهده دارد.

حسینی گفت: در نشست امروز مقرر شد که اعضای کمیسیون در هفته های آتی، بازدیدی از بخش کنترل بارنامه حمل و نقل کالا در سازمان راهداری داشته باشند تا مجلس در آینده به این سازمان برای تقویت ناوگان حمل و نقل باری کمک کند.

نظر شما