شناسهٔ خبر: 43572922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزش ایرنا در پنجم آبان‌ماه؛

واکنش شجاع بعد از جنجال لوگو و آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی پس از ابتلا به کرونا

تهران- ایرنا- در پنجمین روز از آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از آبان‌ماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش های متنوعی از دنیای ورزش برایتان تدارک دیده شده است. همراه با منتخب فعالیت تحریریه ورزشی ایرنا باشید:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: حالم خوب است

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به دلیل ابتلا به کرونا در منزل خود در شیراز بستری است، اعلام کرد که حالش خوب است. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

خلیل‌زاده: قصد ناراحت کردن هواداران پرسپولیس را نداشتم

«شجاع خلیل‌زاده» در واکنش به انتقاداتی که پس از انتشار عکسی که پس از معارفه وی در تیم الریان منتشر شد، گفت: قصد ناراحت کردن هواداران پرسپولیس را نداشتم و آنها همیشه برای من محترم هستند. در اینجا ادامه مصاحبه خلیل‌زاده را ملاحظه کنید.

روایتی از عشق و تعصب در فوتبال ایران و جهان؛ بی‌وفاها به بهشت نمی‌روند

در فوتبال ایران و جهان بازیکنان وفاداری هستند که عشقشان را با هیچ چیز عوض نکردند و به‌خاطر پول بیشتر هر فصل به لوگوی یک باشگاه جدید بوسه نزدند. در اینجا همراه با این گزارش اختصاصی باشید.

«پوگبا» خداحافظی با تیم ملی فرانسه را تکذیب کرد

«پل پوگبا» اخبار منتشر شده در خصوص خداحافظی با تیم ملی فرانسه را به دلیل اظهارات جنجالی رییس جمهوری این کشور، رد کرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا رویت کنید.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونا زد

«حسین روحانی» سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه به‌عنوان نخستین ایرانی واکسن کرونا تزریق کرد. ادامه خبر در اینجا موجود است.

این قسمت، سپاهان اصفهان/ نوید روزهای خوب با نویدکیا

سپاهان اصفهان با هدایت «محرم نویدکیا» و با در اختیار داشتن ستاره‌های پرشمار به دنبال پایان دادن به حسرت ۶ ساله است. جزییات تکمیلی در این گزارش را در اینجا بخوانید.

برتری پرسپولیس برابر ملوان در دیداری دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر ملوان به برتری رسید. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

این قسمت، شهرخودروی مشهد/ انقلاب با رحمتی، زیبا می‌شود؟

شهرخودروی مشهد با تغییرات فراوان و با هدایت سید مهدی رحمتی وارد لیگ بیستم خواهد شد؛ باید دید که آیا این انقلاب صورت گرفته با هدایت این سرمربی جوان به نتیجه خوبی منجر خواهد شد یا خیر. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

رحیمِ کریم؛ «استرلینگ» بنیاد خیریه‌ای میلیون پوندی تاسیس می‌کند

«رحیم استرلینگ» قصد دارد تا برای کمک به جوانان محروم در بریتانیا، بنیاد خیریه‌ای میلیون پوندی تاسیس کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

نظر شما