شناسهٔ خبر: 43572877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همکاری نکردن مردم مهریز دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی است

یزد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مهریز گفت: همکاری نکردن برخی از شهروندان در رعایت مقررات و نکات بهداشتی موجب افزایش آمار بیماران کرونایی و بحرانی شدن شرایط منطقه طی روزهای اخیر شده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا ابویی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تنها راه غلبه بر ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال آن با خانه‌نشینی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است افزود: برخورد با قانون شکنان که به مقررات ستاد کرونا اهمیت قایل نمی‌شوند باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.

وی، اعمال مقررات سختگیرانه همانند اوایل امسال را در شرایط کنونی تنها راه حل غلبه بر کرونا ذکر کرد و ادامه داد: باید بدون ملاحظه با افرادی که بی‌تفاوت از کنار این بیماری و شیوع آن در شهر می‌گذرند توسط مسوولان برخورد مناسب صورت گیرد که اگر  اقدامی صورت نشود شرایط مهریز بسیار بغرنج و خطرناک‌تر می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: پرهیز شهروندان از دورهمی‌های خانوادگی و رفت و آمدها در کنار استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی راه برون‌رفت از وضعیت بسیار نامناسب است که روز به روز شاهد فوت افراد و شبوع بیشتر آن در سطح محلات مختلف شهر هستیم .

ابویی با اشاره به اینکه برخی افراد دارای بیماری کرونا در شهر تردد دارند بر ضرورت همکاری و مراجعه به پزشک و قرنطینه تاکید کرد و همکاری شهروندان با مسوولان را برای پیشگیری و مهار این بیماری منحوس  خواستار شد که بدون همراهی مردم هیچ طرحی موفق نیست.

در این خصوص برای کسب آمار از آخرین وضعیت بیماران کرونایی با مسوولان شبکه بهداشت مهریز تماس گرفته شد که همکاری نکردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما