شناسهٔ خبر: 43572821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از فردا اعمال می‌شود

سید حبیب الله وکیل زاده

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان های گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم از فردا محدودیت و یا تعطیلی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: دقایقی پیش جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد که مقرر شد برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان های گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم محدودیت و یا تعطیلی اعمال شود که این موضوع به دلیل اینکه مدیران شهرستانی شناخت بهتری نسبت به شهرستان خود دارند به ستاد شهرستانی تفویض اختیار شد که با محوریت فرمانداران، امشب تصمیم گیری کنند تا از فردا سه‌شنبه ۶ آبان اعمال محدودیت ها در این ۵ شهرستان اعمال شود.

وی افزود: در ستاد استانی این موضوع نیز بررسی شد که شهرستان هایی هم هستند که وضعیت آنان مشابه این ۵ شهرستان است که دانشگاه علوم پزشکی نام این شهرستان ها را اعلام کرد که به ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت در این شهرستان ها پیشنهاد داده شد که در صورت تصویب، نام شهرستان های جدید فردا اعلام خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: محدودیت ها در پارک ها و مراکز تفریحیِ ۲۴ شهرستان استان نیز اعمال می شود و در خصوص دورکاری مصوب شد که مدیر دستگاه های مربوطه با توجه به شرایط خاص تصمیم گیری کنند و در واقع اختیار دورکاری کارمندان به مدیران دستگاه ها تفویض شد.

غلامی تصریح کرد: سامانه رصد هم برای ارزیابی رعایت پروتکل ها راه اندازی شد و تمام واحدها باید این سامانه را نصب کنند تا از هفته آینده نظارت ها به شکل سیستماتیک اعمال شود.

انتهای پیام

نظر شما