شناسهٔ خبر: 43572788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان:

پرورش یافته های اتحادیه انجمن های اسلامی متفاوت از سایر دانش آموزان هستند

لطیفی در دوره یک روزه طلایه داران گام دوم ویژه منتخبین انجمن های اسلامی پسران استان برگزار شد گفت: دانش آموزان پرورش یافته در اتحادیه های انجمن های اسلامی متفاوت تر از سایر دانش آموزان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» در دوره یک روزه طلایه داران گام دوم ویژه منتخبین انجمن های اسلامی پسران استان که امروز( دوشنبه، ۵آبان) برگزار شد با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تشکل امین» نامیده شده است، گفت: این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین تر می کند.



مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان قدمت تشکیل این مجموعه را که تحت نظارت نائب امام زمان(عج) است و تشکیل مجموعه با نگاه نیروهای انقلابی را از جمله ویژگی های منحصر به فرد اتحادیه دانست و افزود: پرورش یافته های این نهاد انقلابی متفاوت هستند.

 


وی تصریح کرد: دانش آموزان انجمن های اسلامی در مدارس باید نسبت به بقیه از لحاظ علمی و عقیدتی تفاوت داشته باشند زیرا دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت ها نهایت بهره را ببرند.
 

لطیفی با تاکید بر اینکه باید قدر خودتان را بدانید و از فرصت هایتان برای خودسازی و دگرسازی استفاده کنید، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اعضای این مجموعه را نجات غریق خطاب کردند، لذا شما باید اول خودتان را مجهز کنید و بسازید تا بتوانید همسالان و هم کلاسی هایتان را نجات دهید.

 


حجت الاسلام «سعید مهدوی» نیز در این دوره با اشاره به پیچیده تر شدن نبرد بین حق و باطل با گذر زمان، گفت: دوره ای فرا رسیده است که هم به جهت سوء مدیریت و هم به جهت هجمه فرهنگی دشمن، حرکت های انقلابی حالت یخ زدگی و انجماد به خود گرفته است.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان بیان کرد: وظیفه شما دانش آموزان عضواتحادیه این است که در مقابل، با وجود فعالانه خود در مدرسه خصوصا برگزاری هیات های مدرسه ای  گرما بخش حرکت انقلابی اسلام ناب محمدی باشید.



 گفتنی است، کارگاه لیگ کتابخوانی، نحوه برگزاری هیئت، تشکیل قرارگاه، ایده پردازی برای مناسبت های ملی و مذهبی،  تبیین برنامه های ملی محوری، آشنایی با سامانه های تشکیلاتی، برنامه ریزی برای گرامیداشت ۱۳ آبان از جمله کلاس های دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بود.


تجلیل از فعالین انجمن های اسلامی سال گذشته، برگزاری آئین تحلیف مسئولین انجمن های اسلامی، قرائت دسته جمعی میثاق نامه با شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و اهدا احکام مسئولیت از دیگر بخش های این دوره یک روزه بود.

 

 

پایان پیام/165

نظر شما