شناسهٔ خبر: 43572367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هیچ مشکلی با راموس ندارم

گینتر: نباید زیادی برای رئال احترام قائل شویم

مدافع ملی پوش گلادباخ می گوید باید بدون توجه به نام و اعتبار رئال، برابر این تیم برای پیروزی وارد میدان شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا مونشن گلادباخ که هفته گذشته در زمین اینتر این تیم را 2-2 متوقف کرد، فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان رئال مادرید است. کهکشانی ها در روز نخست لیگ قهرمانان در زمین خود 2-3 به شاختار باختند ولی پس از پیروزی بر بارسا روحیه مضاعفی گرفته اند و قطعا برای جبران شکست هفته گذشته به سه امتیاز بازی با گلادباخ فکر می کنند.

بازی فردا با حضور 300 هوادار گلادباخ به انجام خواهد رسید.

 

 

 

 

ماتیاس گینتر مدافع ملی پوش گلادباخ که شنبه گل برتری تیمش برابر ماینتس را به ثمر رساند، در نشست خبری بازی با رئال گفت:« طبیعتا بازی سخت و دشواری است. برای موفقیت مقابل رئال باید در تک تک دوئل های انفرادی همه توان مان را بگذاریم.

پیروزی بر رئال انرژی زیادی می طلبد؛ ضمن اینکه احترام گذاشتن بیش از اندازه به رئال نیز جایز نیست. آنها تیمی بزرگ و پرافتخار هستند ولی فردا به عنوان رقیب مقابل ما قرار می گیرند. باید توپ و زمین را در اختیار بگیریم و امیدوارم رئال در شب خوبش نباشد. فقط افسوس که هواداران نمی توانند ورزشگاه را پر کنند؛ با این حال بازی از هر نظر خاص خواهد بود.»

 

 

 

 

گینتر اخیرا در بازی آلمان و اسپانیا به دلیل خطای راموس مجبور به ترک میدان شد. او در این رابطه گفت:« فکر نمی کنم ضربه راموس عمدی بوده باشد. در نبردهای هوایی فوتبال ممکن است دست یکی به صورت دیگری برخورد کند و این اتفاقی عادی است. هیچ مشکلی با راموس ندارم.»

 

 

نظر شما