شناسهٔ خبر: 43571713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته حوادث:

تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی کرمانشاه تا اطلاع بعدی/کشف احشام قاچاق در پاوه

رئیس پلس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه، از تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی استان تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت : این تصمیم بنا بر تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر آن اتخاذ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت : از امروز (پنجم آبان) آموزشگاه‌های رانندگی از ارایه آموزش‌های گروهی مانند کلاس‌های آموزشی آیین نامه‌ها به صورت تئوری و عملی خودداری می‌کنند.

او گفت : برگزاری آزمون‌های آیین نامه و عملی گواهینامه لغو و تا اطلاع بعدی هیچ‌گونه آزمونی به عمل نخواهد آمد.

 شیری افزود: موارد یاد شده شامل همه آموزشگاه‌های سطح استان برای اعطای گواهینامه پایه یک، ۲ و سه، موتورسیکلت، تراکتور و دیگر انواع گواهینامه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: هم اکنون ۴۸ آموزشگاه رانندگی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۰ آموزشگاه در شهر کرمانشاه قرار دارد.

۲۱  راس احشام قاچاق در پاوه کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲۱ راس گاو و گوسفند قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودرو‌های عبوری به سمت نقطه صفر مرزی، به ۲ دستگاه کامیون و نیسان مشکوک شدند.

او ادامه داد: پس از توقیف و بازرسی از آن‌ها ۲۱ راس احشام قاچاق شامل ۱۸ راس گاو و ۳ راس گوسفند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

حق جویان از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه

جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با استفاده بهینه از توان نیروی انسانی، بحمدالله توانسته ایم با ایجاد بستر مناسب و تقویت یگان‌های مرزی، بر نوار مرزی تسلط یافته و قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

نظری جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مرزداران سخت کوش هنگ مرزی پاوه در چند عملیات موفق توانستند بیست و شش رأس گوسفند، پنجاه و پنج رأس بز، سی قطعه طیور (غاز)، دو دستگاه تلویزیون و دو دستگاه رادیاتور شوفاژ خانگی را از قاچاقچیان کشف کرده و مهار نمایند.

او گفت: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کشفیات را بالغ بر دو میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال برآورد کرده اند .

انتهای پیام/د

نظر شما