شناسهٔ خبر: 43571702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه ملوان را شکست داد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵:۳۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه کاظمی به مصاف ملوان بندر انزلی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. پیش از این بازی تدارکاتی، برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم انجام دادند.

کریم باقری دقایقی با مازیار زارع و محمد حبیبی، سرمربی و مربی دروازه بان‌های ملوان صحبت کرد. همچنین پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان نیز با پیروانی و گل‌محمدی و سایر نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد.

پیش از شروع بازی به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس با شماره‌ای که مازیار زارع و پژمان نوری در زمان بازیگری‌شان در این تیم می‌پوشیدند به آنها اهدا شد. همچنین باشگاه ملوان، به پاس قدردانی از سید‌جلال حسینی، مدافع انزلی‌چی پرسپولیس، با دادن هدیه‌ای از وی قدردانی به عمل آورد.

محمد حسین کنعانی زادگان که سابقه بازی در ملوان را دارد هم با انزلی‌چی‌ها خوش و بش گرمی داشت. این بازی پشت در‌های بسته و بدون حضور اهالی رسانه و هواداران برگزار شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی

ترکیب ملوان: مبین عشایر، امید سلطانی، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، حافظ یعقوبی، رسول ناصر بخت، خشایار زبرجد، ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی نژاد، محمد مهری و میعاد یزدانی

در دقیقه ۷ سانتر بازیکن ملوان که از روی ضربه ایستگاهی ارسال شده بود را مهدی عبدی با ضربه سر دور کرد.

در دقیقه ۳۰ ضربه محکم کمال کامیابی‌نیا را عشایر دروازه‌بان ملوان راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۳ تیم پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد. امید عالیشاه با ضربه‌ای دیدنی دروازه ملوان را باز کرد تا پرسپولیس با یک گل از حریف خود جلو بیفتد.

در نیمه دوم پرسپولیس با چند تغییر به زمین آمد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امیر روستایی، احسان پهلوان و بشار رسن به زمین آمدند.

در دقیقه ۵۵ با اصابت توپ به دست مدافع ملوان، داور نقطه پنالتی را نشان داد. سیامک نعمتی پشت ضربه پنالتی رفت و با ضربه‌ای دقیق دروازه ملوان را باز کرد.

در دقیقه ۷۰ تیم ملوان صاحب ضربه ایستگاه شد که این صربه از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۴ پاس عالی احمد نوراللهی به روستایی رسید، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان ملوان به سختی دفع کرد.

امیر روستایی در دقیقه ۸۲ صاحب موقعیت خوبی شد، اما محرمی مدافع ملوان با تکل این توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۲+۹۰ بشار رسن با یک حرکت انفرادی دروازه ملوان را برای سومین بار باز کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما