شناسهٔ خبر: 43571510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برتری پرسپولیس برابر ملوان در دیداری دوستانه

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر ملوان به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۵ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی ملوان بندر انزلی رفت که موفق شد در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر حریفش را شکست دهد.

کریم باقری و مازیار زارع سرمربی ملوان گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

همچنین پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان نیز با پیروانی و گل‌محمدی و سایر نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش‌وبش کرد.  

پیش از شروع بازی به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس با شماره‌ای که مازیار زارع و پژمان نوری در زمان بازیگری‌شان در پرسپولیس می‌پوشیدند به آنها اهدا شد. همچنین باشگاه ملوان، به پاس قدردانی از سیدجلال حسینی، مدافع انزلی‌چی پرسپولیس، با دادن هدیه‌ای از او قدردانی به عمل آورد.  

سرخپوشان در این مسابقه با ترکیب حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی وارد زمین شدند.

 مبین عشایر، امید سلطانی، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، حافظ یعقوبی، رسول ناصر بخت، خشایار زبرجد، ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی نژاد، محمد مهری و میعاد یزدانی هم بازیکنان ملوان را تشکیل می‌دادند.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. امید عالیشاه روی یک ضربه ایستگاهی گل اول این بازی را به ثمر رساند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امیر روستایی، احسان پهلوان و بشار رسن هم بازیکنانی بودند که در نیمه دوم برای پرسپولیس به زمین آمدند.

در نیمه دوم پرسپولیس بار دیگر توسط سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

در دقایق پایانی بازی هم بشار رسن روی یک حرکت انفرادی زیبا گل سوم سرخپوشان را وارد دروازه ملوان کرد تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

نظر شما