شناسهٔ خبر: 43570903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

هشدار دولت آلمان به پادشاه تایلند

وزیر امور خارجه آلمان امروز (دوشنبه) همچنان که اعتراضات مخالفان در تایلند در حال سرعت گرفتن است، بیان داشت، کشورش به نظارت بر رفتار پادشاه تایلند که عادت به گذراندن زمان زیادی در ایالت باواریای این کشور دارد ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -

به نقل از خبرگزاری رویترز، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان اظهار کرد: ما مشغول رصد این موضوع طی بلند مدت هستیم. اگر مسائلی وجود داشته باشد که طبق ارزیابی ما غیرقانونی باشند، تبعاتی فوری در پی خواهد داشت.

معترضان در شهر بانکوک برنامه ریزی کرده اند تا امروز یک راهپیمایی را تا سفارت آلمان برگزار کرده و طوماری را به برلین با هدف درخواست برای تحقیقات در مورد استفاده پادشاه تایلند از اختیاراتش در حین حضور در یک کشور اروپایی ارائه کنند.

دولت آلمان اظهار کرده، این غیرقابل قبول است که او از آلمان کار سیاسی داشته باشد.

ویژگی مردان آبان را بدانید عکس لو رفته قبل از عمل ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا روغن نباتی هم نایاب شد / آیا روغن هم سهمیه بندی می شود؟ وام فوری ۱۰۰میلیونی بدون ضامن +جزئیات جدید پیش بینی قیمت سکه /سکه شدیدا ارزان شد زمان واریز یارانه 120 هزارتومانی مشخص شد +جزئیات جدید کدام مشترکان مشمول برق رایگان هستند؟ شرط بندی بر سر ریحانه پارسا ! تشخیص فوری کرونا با این دستگاه جدید +عکس تجاوز تتلو به دختر 14 ساله لو رفت ! + فیلم تجاوز سوپرایز رضا قوچان نژاد برای پسرش + عکس جدید

برچسب‌ها:

نظر شما