شناسهٔ خبر: 43570697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

منافع این آدم ها در ورزش است

مصطفوی: سلطانی‌فر را در «موزه» بگذارند تا برای دیگر وزرا درس عبرت شود / ورزش با این وزیر سرش کلاه رفت

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: وزیری که به عنوان یک مدیر کامل باید به موزه برود و هر روز صبح دیگر وزرا ایشان را تماشا کنند و درس بگیرند و بعد سر کار خود بروند زیرا دارای نبوغ کامل است.

صاحب‌خبر -

داریوش مصطفوی پیشکسوت ورزش ایران در خصوص وضعیت ورزش ایران و همچنین دلایل تجمع هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل مجلس اظهار داشت: مجلس در اوضاع و احوال کنونی بیش از مسایل فوتبال باید به فکر مایحتاج مردم باشد و البته این که چرا هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جای وزارت ورزش به مجلس می روند دو دلیل دارد.

وی افزود: دلیل اول این است که؛ لیدرهای دو باشگاه چنین برنامه ای را طراحی می کنند و دلیل دوم را باید در تلاش آنها برای شنیده شدن صدایشان جستجو کرد. مردم به مجلس می روند تا صدایشان شنیده شود و دیده شوند. طرفدار تیم می بیند وزیر ورزش عرضه ندارد مشکلات دو باشگاهی که مدیرانش منصوب خود او هستند را حل کند و به همین دلیل سراغ جای دیگری می رود.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: البته رفتن به مجلس حاصلی نخواهد داشت چون عملا کاری از دست مجلس برنمی آید. باید دید چرا شرایط دو باشگاه به اینجا رسیده است؟ خب دلیلش را باید در آنجایی دید که به وزیری که تخصص ورزش نداشته رای اعتماد داده اند. وزیری که قرار بود جای دیگری کار کند اما رای نیاورد و او را فرستادند به ورزش. از اول انقلاب بارها سر ورزش کلاه گذاشته شده و اینبار هم با این وزیر، سر ورزش کلاه رفت.

مصطفوی تاکید کرد: ورزش منافعی دارد و اینها می گویند چرا این منافع برای ما نباشد. اساس ورزش برای مردم باید ارزان بودن آن باشد اما اینها روی ورزش نرخ گذاشتند. به جای مجلس باید سراغ وزارت ورزش رفت و اعتراض کرد. باید از وزیری سراغ گرفت که نسبت به این باشگاهها خوب عمل نکرد. وزیری که تبعیض قائل شد. وزیری که به عنوان یک مدیر کامل باید به موزه برود و هر روز صبح دیگر وزرا ایشان را تماشا کنند و درس بگیرند و بعد سر کار خود بروند زیرا دارای نبوغ کامل است.

نظر شما