شناسهٔ خبر: 43570203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

امنیت عامل موثری در تقویت اقتصاد ملی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: عمران و آبادانی منطقه، كمك به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی در گرو امنیت پایدار است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدرضا عبدالرحیمی امروز در مراسم تجلیل از تلاشگران هنگ مرزی ماکو، اظهار کرد: عمران و آبادانی منطقه، كمك به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی از جمله اهداف منطقه آزاد است که تحقق آن در گرو امنیت پایدار است.

 وی گفت: امسال گراميداشت هفته نیروی انتظامی مقارن با آغاز ماه ربیع الاول شده است، که امیدواریم با استعانت از پیامبر اعظم (ص)، در این ماه پرفضیلت بتوانیم در تقویت پایه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گام‌های موثری برداريم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال هفته ناجا با شعار باهم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده است؛ این شعار دقیقاً ترجمان ضرورت توجه همه آحاد جامعه به این فرمایش پیامبر اعظم (ص) است، که دو نعمت اساسی یعنی امنیت و سلامتی را باید قدر بدانیم.

وی گفت: به پاس تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری همه دستگاه‌های امنیتی به ویژه مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همین طور دستگاه اطلاعاتی امنیتی کشور، امنیت پایدار را در سراسر کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام

نظر شما