شناسهٔ خبر: 43569118 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی War Robots Remastered برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد

محمد سعیدی

صاحب‌خبر -

استودیوی سازنده‌ی War Robots Remastered همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز این بازی را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد. ضمنا همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر تازه‌ای هم از این بازی منتشر شده است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

War Robots Remastered از سری عناوین تیراندازی است که آن را باید نسخه‌ی بازسازی شده‌ای دانست که ابتدا چند سال قبل به دست بازی‌بازان رسیده بود. در این بازی باید هدایت ربات‌های مختلف را به دست گرفته و با امکاناتی که در اختیار دارید، رقابت‌های نفس‌گیری با دیگران داشته باشید. بیشتر بخش‌های این بازی آنلاین بوده و بدیهی است که برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. یکی از محبوب‌ترین قسمت‌ها، حالت ۱۲ نفره‌ی آن است که در آن باید گروهی ۶ نفره را تشکیل داده و با تیم مقابل مبارزه کنید. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اثر مذکور ابتدا در ماه آپریل امسال معرفی شد و با تغییراتی شامل ۸۰ ربات، ۱۰۵ سلاح و ۴ نقشه‌ی جدید و جذاب همراه است. پس اگر از علاقه‌مندان به سبک‌های گفته شده هستید، War Robots Remastered را به هیچ وجه از دست ندهید.

طبق اخباری که امروز منتشر شد، متوجه شدیم که بازی War Robots Remastered برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان می‌توانند آن را به صورت رایگان و بدون هیچ دردسری دریافت و تجربه کنند. در پایان برای آشنایی بیشتر با این اثر می‌توانید ویدئویی از آن را مشاهده و دانلود کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما