شناسهٔ خبر: 43568984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

رعایت حقوق شهروندی با راه اندازی میز خدمت میسر می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی با راه اندازی میز خدمت میسر می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج، سارا دشت گرد به بازدیدهای ادواری از مناطق شهرداری اشاره کرد و ضمن تقدیر از مدیر منطقه هشت به جهت پیشتازی این منطقه در راه اندازی میز خدمت نسبت به سایر مناطق دهگانه شهرداری، گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر، سریع و آسان به مردم ضرورت دارد هدف از ایجاد میز خدمت برای مردم تبیین شود و با توجه به اهتمام شورای شهر و مدیریت شهری نسبت به اجرای این موضوع، تمام مناطق دهگانه شهرداری و سازمان های مرتبط موظف به تحقق و اجرای شایسته این امر هستند.

وی با تاکید بر به کارگیری افراد موثر و توجیه در ایجاد میز خدمت برای تسهیل کار ارباب رجوع، افزود: اگر خدماتی نیاز به مذاکره و حضور به واحدهای مختلف داشته باشد نه تنها میز خدمت مانعی برای آن نیست بلکه آن فرآیند را سرعت می بخشد و مراجعان علاوه بر این موضوع می توانند از سایر قابلیت های اجرایی نیز بهره مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره بر تلاش جدی برای تحقق شهرداری الکترونیک، بیان کرد: تحقق میز خدمت به تحقق دولت الکترونیک کمک می کند و با توجه به دیدگاه ها و زیر ساخت هایی که در کلان‌شهر کرج وجود دارد می توان به عنوان الگویی موفق و پیشتاز در اجرا و استقرار شهرداری الکترونیک در سایر کلان‌شهرها عمل شود.

دشت گرد مهمترین مصداق رعایت حقوق شهروندی در اداره‌ها را فعالیت جدی میز خدمت عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه خدمت غیرحضوری جای خود را در جامعه باز کرده است.

به گفته وی با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ضروری بوده و تا جای ممکن خدمات شهروندان باید به صورت غیرحضوری ارائه شود.

نظر شما