شناسهٔ خبر: 43568274 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی نیروی انتظامی:

ناجا در برخورد با مخلان نظم و امنیت تحت تاثیر فضای رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: ناجا در برخورد با منکرات، مفسدان و مخلان به نظم و امنیت تحت تأثیر فضای رسانه‌ای و خبری بدخواهان به انقلاب و نظام اسلامی قرار نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه افزود: کارکنان ناجا با از خودگذشتگی و ایثار، نظم و امنیت را از مرز تا داخل شهرها برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به منظور تبریک هفته نیروی انتظامی ادامه داد: خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است و این پیام مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

ادیانی تاکید کرد: ناجا  تحت رهبری داهیانه فرماندهی معزز کل قوا در تلاش برای رسیدن به پلیس مکتبی در تراز انقلاب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناچا گفت: مطالبه مردم از ناجا اقتدار و برخورد با اخلال‌گران می باشد. نیروی انتظامی امروز از جنس خود مردم و برای خدمت به مردم است و به وظایف خود آشنایی دارد و مردم ما قدردان کارکنان ناجا هستند.

ادیانی گفت: کارکنان ناجا برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برای برقراری امنیت هیچ مرزی را نمی‌شناسد و نمونه آن هم شهدایی است که ما تقدیم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پیام حضرت آقا محبت آمیز و انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف به مردم بیشتر می‌کند. این پیام الهی برای مجموعه ناجا مدال افتخار است.

مقام معظم رهبری ۲۹ مهر ماه پیام تشکری خطاب به فرمانده ناجا فرمودند که: «سردار اشتری؛ سلام من را به همه‌ی کارکنان خوب و زحمت‌کش و خدوم نیروی انتظامی برسانیدمردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس میکنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می کنند».

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شد اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار شد.

نظر شما