شناسهٔ خبر: 43567414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چالش جدید هواداران پرسپولیس؛ شجاع خلیل زاده را آنفالو کنید!

حامد وفائی

هواداران پرسپولیس چالش جدیدی را به راه انداخته اند

صاحب‌خبر -

چالش جدید هواداران پرسپولیس آنفالو کردن شجاع خلیل زاده است.

به گزارش طرفداری، جدایی شجاع خلیل زاده و اقداماتی که او برای انتقال به باشگاه جدیدش انجام داد، به شدت باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد. پرسپولیسی ها هرگز تصور نمی کردند عکس بازیکنی که تا 10 روز قبل لوگوی پرسپولیس را می بوسید و مدعی بود می خواست به عشق هواداران با این تیم قرارداد 6 ساله ببندد را با پیراهن یک تیم دیگر در سایت های خبری ببینند. اما این اتفاق افتاد و خلیل زاده خلاف تمام ادعاهای قبلی اش از پرسپولیس جدا شد.

این پایان کار نبود. شاید محکم ترین ضربه شماره 3 سرخ ها به هوادارانش زمانی بود که بوسه شجاع بر لوگوی باشگاه الریان به یک قاب ویژه تبدیل شد. ممکن است فتوشاپ باشد؟ آن ها با بهت از هم می پرسیدند مگر می شود یک بازیکن در همان ابتدای ورودش به یک باشگاه بر لوگوی آن بوسه بزند و همان رفتاری را از خود نشان بدهد که در باشگاه قبلی اش انجام داده بود؟ 

نه از فتوشاپ خبری بود، نه از جادوهای تصویری. عکس واقعی بود و شجاع خلیل زاده که تا دیروز بر لوگوی باشگاه پرسپولیس بوسه می زد، امروز، بر لوگوی یک باشگاه قطری بوسه زده است. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس چالش جدیدی را در فضای مجازی مطرح کنند و آن آنفالو کردن صفحه اینستاگرام این بازیکن است.

شجاع که یکی از پرطرفدارترین بازیکنان اینستاگرامی فوتبال ایران بود، طی چند روز اخیر هزاران نفر را از دست داده و به نظر می رسد با این چالش جدید فالوورهای جدیدی را از دست خواهد داد. گویا یکی از دلایل جذب خلیل زاده توسط باشگاه الریان انجام کارهای تبلیغاتی در صفحه پربازدید شجاع بوده که با این چالش جدید هواداران پرسپولیس احتمالا این پروژه با شکست روبرو خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

کریم باقری: قبل از تماس من، شجاع قراردادش را فسخ کرده بود!

شجاع خلیل زاده: هیچ قصدی نداشتم!

فرشاد پیوس: بازیکنان جدا شده، حسرت موفقیت پرسپولیس را خواهند خورد

 

نظر شما