شناسهٔ خبر: 43566734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همدان دوباره رکورد زد؛

مراجعه ۷۱۴ بیمار مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های همدان

نرگس باستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در اورژانس بیمارستان ها به ۷۱۴ نفر رسیده که یک آمار جدید در استان است.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس، از ثبت رکورد جدید موارد مثبت ابتلا به کرونا و مرگ در استان خبر داد و مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ مورد مثبت جدید کرونا و مرگ ۱۳ نفر در همدان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در ICU بستری شدند و حال ۴۳ نفر وخیم گزارش شده است، افزود: تعداد موارد قطعی ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۶۰۷۴ مورد رسیده که ۴۷۳۵ مورد بهبود یافته و ۸۱۹ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

طاهری ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در شهرستان همدان ۲۴۲۲ نفر، اسدآباد ۱۵۶ نفر، بهار ۳۷۸ نفر، تویسرکان ۳۵۰ نفر، رزن ۲۲۰ نفر، درگزین ۹۳ نفر، فامنین ۹۲ نفر، کبودراهنگ ۳۸۸ نفر، ملایر ۱۱۵۵ نفر، نهاوند ۶۴۷ نفر و خارج از استان ۱۷۳ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه آمار ابتلا و مراجعه به بیمارستان همچنان در حال افزایش است، تصریح کرد: هم استانی های عزیز می توانند با هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته منتخب برای ویزیت و معاینه مراجعه کنند، در این مراکز پزشک مقیم حضور داشته و معاینات به صورت رایگان انجام می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان از مردم درخواست کرد که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، شستشوی مرتب دست ها، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات توجه داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما