شناسهٔ خبر: 43566366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشد ۱۰ درصدی تعداد موقوفات در گناباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد گفت: با ثبت ۱۲ وقف جدید در گناباد، تعداد موقوفات در این شهرستان نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام حسن تقوی‌مند رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: مهمترین نیت موقوفه‌های امسال، رسیدگی به ایتام، برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر است.

او افزود: در شش ماه نخست امسال،۱۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال در زمینه‌های مذهبی، خیریه، مساجد و بقاع متبرکه بر اساس نیات واقفان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد ادامه داد: یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برای لایروبی قنوات دلویی، کمالی قوژد، کلات، قصبه شهر، خشوئی، روچی، دیزآباد و کلاته نو از محل عایدات موقوفات طی امسال هزینه شد.

تقوی بیان کرد: ۷۷۰ بسته معیشتی و مواد غذایی نیز در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۹۲۵ هزار ریال از ابتدای امسال تا کنون بین آسیب دیدگان کرونا و افراد محروم این شهرستان توزیع شده است.

او تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیران و موسسه‌های خیریه بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.


انتهای پیام: ح. ت

نظر شما