شناسهٔ خبر: 43565337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار کرمانشاه:

نباید اجازه دهیم روزهای مهمی مثل 13 آبان در تاریخ انقلاب فراموش شوند

زهرا مرادی

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند، گفت: باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

صاحب‌خبر -

فضل‌الله رنجبر امروز(پنجم آبان)  در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله 13 آبان- سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند، گفت: باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

رنجبر افزود: درست است که درگیر مشکلات و تنگناهای اقتصادی هستیم، اما این مشکلات نباید دوستداران انقلاب را دلسرد کند، چون اصول اولیه انقلاب ثابت و پابرجا هستند.

 وی در ادامه با اشاره به ناشناخته بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت:  باید نسل جوان را با ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) و اهداف ایشان از انقلاب اسلامی آشنا کرد.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه هم و غم امام(ره) خدمت به مردم بود، اضافه کرد: در برگ برگ وصیتنامه سیاسی الهی ایشان توصیه به خدمتگزاری به مردم به چشم می خورد. 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) یک چهره محبوب نه فقط برای ملت ایران، بلکه برای همه مظلومان و پابرهنگان دنیا بود و باید جامعه را با ابعاد شخصیتی ایشان آشنا کرد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان، گفت: در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا برگزاری هر نوع اجتماع و راهپیمایی را ممنوع کرده، باید از ظرفیت‌ فضای مجازی برای تبیین ابعاد مختلف یوم الله 13 آبان استفاده کرد.

رنجبر با بیان اینکه نباید بگذاریم مناسبت‌های مهمی مثل 13 آبان در تاریخ انقلاب به فراموشی سپرده شوند، تاکید کرد: باید اساتید و صاحبنظران بدون هی گونه نگاه سیاسی و جناحی ابعاد مختلف حادثه 13 آبان را برای نسل جوان تشریح کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ادارات نباید نسبت به روزهای تاریخی انقلاب بی تفاوت باشند، گفت: از ادارات می خواهیم تا برای زنده نگهداشتن مناسبت های مهمی مثل 13 آبان برنامه‌ریزی کنند.


وی همچنین از شهرداری و شورای شهر خواست تا با تبلیغات محیطی، مناسبت‌های مهم انقلاب مثل 13 آبان را برجسته کنند.


انتهای پیام


 

نظر شما