شناسهٔ خبر: 43565123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱ هزار متر شبکه توزیع برق مهدیشهر بهسازی شد

سمنان- ایرنا- مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: طرح توسعه وبهینه سازی ۱۱ هزار و ۱۵۴ متر شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی در این شهرستان اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین حافظی روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: برای ارائه خدمات به متقاضیان جدید ۶ هزار و ۳۴۲ متر شبکه توزیع برق از فـروردین امسـال تا کنون درمهدیشهر دایر شد.

وی افزود: عملیات بهینه سازی چهارهزار و ۸۱۲ متر خطوط برق رسانی، از جمله اقدامات صورت پذیرفته برای استمرار خدمات دهی به مشترکان اجرایی شده.

وی با بیان این که پنـج ایستگاه هوایی تـوزیع بـرق با قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر در جهـت تغـذیه بـرق متقاضیـان و مشترکان جدید نصب و بهره برداری شد تصریح کرد: با برقراری این تعداد ترانس هـوایی، هـم اینک مجمـوع ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان مهدیشهر، ۶۹ هزار و ۶۷۵ کیلوولت آمپر برآورد می شود.

حافظی با بیان این که دایرکردن یک هزار و ۹۹۰ متر کابل خودنگهدار، از طرح های این مدیریت در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی بود اضافه کرد: از آغاز امسال تاکنون، ۱۶۲ پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به انجام رسید که جهـت عملیاتی کردن این تعداد پروژه، ۱۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال سرمایه گذاری شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر بیان کرد: تبدیل ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی حدفاصل میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت، بهینه سازی و تبدیل دوهزار متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در روستای فولادمحله و بهسازی شبکه فشار متوسط و تعویض پایه های فرسوده منطقه رسم رودبار حدفاصل روستای گردکلاه تا گوشوارک، به عنوان پروژه های در دست اقدام این مدیریت است که با برنامه ریزی انجام شده تا اواخر آذرماه امسال اجرا می شود.

نظر شما