شناسهٔ خبر: 43564837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابلاغ آیین‌نامه نقل و انتقالات لیگ برتر به تیم‌های کشتی

برای جلوگیری از مشکلات آیین‌نامه‌ای در برگزاری دور برگشت لیگ برتر آزاد و فرنگی، دستورالعمل نقل و انتقالات به تیم‌های کشتی حاضر در مسابقات ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به مشکلاتی که در دوره گذشته و همچنین دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در خصوص جذب کشتی گیران و استفاده از آنها ایجاد شد، سازمان لیگ این دستورالعمل را در تاریخ سوم آبان ماه در 5 صفحه، 26 ماده و 16 تبصره به تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ کشتی رسانده و برای اجرا به تیم های حاضر در لیگ ابلاغ کرده است. 

از جمله نکاتی که در این آیین نامه به آن اشاره شده، در مورد وضعیت کشتی گیران در یک دوره لیگ برتر است. طبق ماده سه آیین نامه، «یک کشتی گیر در طول یک فصل (رفت و برگشت)، حداکثر می تواند با دو باشگاه ثبت قرارداد نماید و در طی این مدت، بازیکن (کشتی گیر) فقط حق حضور در مسابقات رسمی یک باشگاه از دو باشگاه را دارد.»

«طبق تبصره 3، ماده 12، «یک کشتی گیر پس از 10 روز از آخرین مسابقه نیم فصل که باشگاهی برگزار کرده است، می‌تواند قرارداد را فسخ کند.»

این آیین‌نامه در شرایطی به تیم ها ابلاغ شده که با توجه به اعلام اتحادیه جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان در روزهای 22 تا 30 آذر ماه در بلگراد، قرار است دور برگشت لیگ برتر آزاد و فرنگی در دی ماه به انجام رسد.

تیم‌ها از سوم تا سیزدهم آبان ماه برای نقل و انتقالات و تکمیل فهرست اعضای خود در دور برگشت، فرصت یارگیری دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

نظر شما