شناسهٔ خبر: 43564825 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود، در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی، با همدلی، تعامل و همکاری موثر با معاونت ها، سازمان های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و موسسات وابسته، ابلاغ قوانین، مقررات و بخشنامه ها، پیگیری و دستورات و مصوبات و تهیه گزارش های لازم از فعالیت ها و نظارت بر انجام مکاتبات، اسناد و سوابق حوزه وزارتی موفق و موید باشید.»

آیین تکریم محمدمهدی احمدی مشاور پیشین وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین معارفه مهدی محمدی عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،‌ مهدی محمدی پیش از این با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار سمت دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز و موسسات فرهنگی را عهده دار بود. وی همچنین به عنوان "رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت" نیز از وی وزیر فرهنگ منصوب شده بود.

محمدمهدی احمدی مشاور و مدیرکل سابق حوزه وزارتی این وزارتخانه نیز پیش از این مسوولیت مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت که جایگزین امین عارف نیا شد.

نظر شما