شناسهٔ خبر: 43564812 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای دو حکم تعزیراتی در خوزستان و یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت بیش از ۷۸۱ میلیون ریالی "قاچاقچی ۱۶۷ کیسه برنج" در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی در این خصوص اظهار کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در مورد توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۶۷ کیسه برنج مارک‌دار کشور هندوستان، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر ارسال شد.

وی گفت: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط کالا و پرداخت ۷۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

همچنین سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد نیز از اجرای حکم ۴ میلیارد ریالی یک شرکت پخش مواد غذایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، علی اکبر مختاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این رابطه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در حین کنترل از خوردروهای عبوری به یک دستگاه تریلی یخچال‌دار مشکوک و در بازرسی آن خودرو، محموله کالای خارجی از نوع کارتن بسته بندی میوه کشف و پرونده را به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهید مدنی، ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود و با احراز تخلف قاچاق، این شرکت را به ضبط کالا، ممانعت از فعالیت به مدت یکسال و پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که حکم صادره جزای نقدی و ضبط کالاها اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما