شناسهٔ خبر: 43564811 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

ایستادگی در برابر دشمنان اخلاص و روحیه انقلابی می‌خواهد

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و حفظ ارزش‌ها، اخلاص و روحیه انقلابی می‌خواهد که پرورش یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) اینگونه عمل کردند و پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی روز دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع)، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب افزود: اگر مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) در طول دوران انقلاب و ایستادگی انسان های باغیرت و شجاعی که به او اقتدا کردند، در مقابل متجاوزان صورت نمی گرفت، معلوم نبود امروز اداره کشور به چه صورتی پیش می رفت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: امروز با توجه به تهدیدات دشمنان، اتفاقات به صورت عجیب و غیر منتظره رخ می دهد ولی ملت ها و آزادی خواهان جهان با صلابت و همدلی میان یکدیگر توانسته اند به خوبی در مقابل زورگویان و قدرت طلبان عالم بایستند و اجازه پیشروی ندهند که موفق هم بوده اند.

سردار کرمی تصریح کرد: دشمنان با بهره گیری از تجهیزات مدرن و انجام تبلیغات گسترده توانسته اند خودشان را به دنیا معرفی کنند لیکن همانند طبل توخالی هستند چرا که وقتی انسجام در ملت ها حاکم باشد، دشمن نخواهد توانست به اهداف خود برسد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی، سازمان مقدسی است و ما امروز افتخار می کنیم که با برتن کردن لباس مقدس سربازی، در این نهاد ارزشمند، در حال خدمت به مردم هستیم لذا باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد: این که فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) کسانی را که در قالب نیروی انتظامی انجام وظیفه می کنند، مجاهد فی سبیل  الله خطاب می کنند، نشان از لیاقت و شایستگی این نهاد ارزشمند است لذا بار مسئولیت ما بیشتر شده و باید بیش از پیش تلاش داشته باشیم.

نظر شما