شناسهٔ خبر: 43564805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

ایران اسلامی امروز با اقتدار کامل در برابر دشمنان ایستاده است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: آمریکا و صهیونیزم یک برنامه صد ساله برای خاورمیانه داشتند که جمهوری اسلامی این برنامه را به هم ریخته و خواب دشمنان را پریشان کرده و با اقتدار در مقابل آنها ایستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه نشست در حاشیه نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، استانداران و روسای شورای پدافند غیرعامل سراسر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: ۴۱ سال است که دشمن به شکل‌های مختلف علیه کشور ما دسیسه‌چینی می‌کند ولی به لطف حضور همیشگی مردم و درایت، تدبیر، تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انفلاب همه این فتنه‌ها نقش بر آب شده است. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم در طول چهار دهه اخیر، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌های روستاها را به سطحی ارتقاء داده که اکنون تقاضای مردم، افزایش سرعت اینترنت است.

وی با اشاره به اداره مناسب کشور در زمان تحریم و بحران کرونا، تصریح کرد: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی کشور، هزینه‌های درمان کرونا در کشور ایران بسیار ارزان‌تر از کشورهای همسایه است.

بازوند در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی از هر زمانی مقتدر و باصلابت‌تر است زیرا مردم خواهان این تداوم انقلاب و نظام هستند و از آن با جان و دل دفاع می‌کنند و همه آماده جانفشانی هستیم.

پنجم تا ۱۲ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «مقاومت‌فعال، تاب‌آوری حیرت انگیز، ایران قوی» است.

نظر شما