شناسهٔ خبر: 43564801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

3 آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارتی مأموران اداره پلیس اماکن عمومی استان برای 3 آرایشگاه زنانه اخطار پلمب صادر شد.

صاحب‌خبر -

جعفر پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف قرارگاه پدافند زیستی، ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم صنفی، مأموران این پلیس طرح تشدید کنترل و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در سطح کلان‌شهر اراک را با مشارکت بازرسان اتحادیه مربوطه و کارشناسان بهداشت اجرا کردند.

وی ادامه داد: در این طرح از آرایشگاه‌های زنانه به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اراک بازدید شد که در نتیجه آن، به متصدیان ۱۹ واحد تذکرات لازم در زمینه رعایت ساعات تعطیلی و ضوابط اماکن و شئونات اسلامی ارائه و از متصدیان ۱۴ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی به منظور رعایت مقررات ابلاغی گرفته شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این طرح با دستور مقام قضائی، به متصدیان 3 آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت برخی از قوانین و مقررات و نیز دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اخطار پلمب داده شد.

پرویزی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما