شناسهٔ خبر: 43564652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

سرزمین‌های اسلامی خرید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم و از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی عنوان کرد: جهان استکبار با تمام ماهیت ننگین استعماری و باطن سراسر شقاوت، خیانت و جنایت خود که تاریخ جهان شاهد آن است در آستانه میلاد رسول مکرم اسلام «صلی الله علیه و آله و سلم» بار دیگر وقاحت وجودی خویش را نسبت به ساحت مقدس آن پیامبر رحمت «صلی الله علیه و آله و سلم» نشان داد و بار دیگر آن عمل غیر انسانی را توسط یک نشریه صهیونیستی تکرار کردو رئیس جمهور فرانسه به حمایت مجدد از توهین کنندگان آن نبی اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» پرداخت و اقدام به فضاسازی برای ادامه آن عمل ناپسند کرد.

وی افزود: این کار بر مبنای تمامی ادیان الهی و آئین‌های انسانی قبیح و ناپسند محسوب می‌شود و در دین اسلام گناهی کبیره و تحریک آمیز است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام رئیس جمهور فرانسه و توهین کنندگان، حمایت خود را از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی اعلام داشته و این پاسخی آغازین و بازدارنده در راستای پروژه برخورد و مقابله با آنان است.

نظر شما