شناسهٔ خبر: 43564646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران:

مسئولیت‌پذیری افراد کیفیت زندگی را ارتقا می‌دهد

تهران- ایرنا- استاندار تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بیمه سلامت اعلام کرد: مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه افراد در تامین سلامت، موجب ارتقای آگاهی، کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش روز دوشنبه استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است: هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت و سهم سلامت در تحقق توسعه پایدار در جهت تامین رفاه اجتماعی با مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای دولتی و غیردولتی است، به ویژه در ایامی که دست اندرکاران و تلاشگران حوزه سلامت در شرایط سخت مبارزه با ویروس کووید ۱۹ با دستاوردهای ارزشمند به مردم شریف به عنوان مدافعان سلامت معرفی شدند.

وی یادآورشد: اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور با تمرکز بر توسعه نظام بیمه‌ای تلاش دارد تا با استقرار کامل سازمان الکترونیک، خرید راهبردی خدمات سلامت،  افزایش کارایی،  ارتقای بهره‌وری و پوشش بیمه سلامت همگانی در کشور به حداکثر رضایتمندی هم وطنان دست یابد.

در ادامه این پیام آمده است: امید است در شرایط تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و همچنین مواجهه با ویروس کووید ۱۹ بر اساس اهداف مشخص شده در برنامه ششم توسعه، سازمان بیمه سلامت همچنان در مسیر ارتقای رفاه و آسایش ملت عزیز گام‌های موفقی بردارد.

نظر شما