شناسهٔ خبر: 43564614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پیوس: پرسپولیس امسال هم در لیگ قهرمان خواهد شد و هم در آسیا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازیکنان هستند که از جدایی از پرسپولیس ضرر می‌کنند نه تیم؛ جداشدگان حسرت موفقیت‌های این تیم را خواهند خورد.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایرنا در مورد حواشی اخیر پرسپولیس اظهار داشت: این روزها سرخپوشان باید برای فصلی سخت آماده شوند، اما واقعا چنین حواشی برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس که باید برای فینال آسیا و قهرمانی در لیگ قهرمانان خودش را آماده کند، اصلا خوب نیست.

وی افزود: فصل سختی پیش روی تیم است و پرسپولیس در این شرایط نباید دغدغه جزئی‌ترین مسائل را داشته باشد، اما متاسفانه شرایطی را به وجود آوردند که باید نگرانبرخی مسایل و حتی جدایی بازیکنان تحت قرارداد باشیم. امیدوارم مشکلات حل شود تا پرسپولیس بهترین تدارک را برای فصل جدید داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به استعفای «مهدی رسول‌پناه» خاطر نشان کرد: وظیفه مدیریت حمایت و پشتیبانی از تیم است نه اینکه خودش برای تیم حاشیه‌سازی کند. شاید او دوست داشت که برای تیم کار کند اما توانایی‌اش در همین حد بود.

پیوس تصریح کرد: کاری به رسول پناه ندارم اما انتظار ما از مدیر بعدی این است که بهترین پشتیبانی را از تیم داشته باشد و آرامش پرسپولیس را حفظ کند. برای تیمی که فینالیست آسیا است خوب نیست که چنین مشکلات پیش پا افتاده‌ای داشته باشد. با این حال امیدوارم برای یکبار هم که شده تغییرات به نفع باشگاه باشد.

وی در مورد جدایی «شجاع خلیل‌زاده» اظهار داشت: سرنوشت بازیکن به خودش بستگی دارد اما سوال من این است که چرا بازیکنی که تحت قرارداد پرسپولیس است توانسته قراردادش را فسخ کند. باشگاه اگر به تعهداتش در قبال بازیکن عمل می‌کرد چنین مسائلی را شاهد نبودیم.

پیوس همچنین در مورد پیوستن «محمد نادری» به استقلال هم گفت: بازیکن برای خودش تصمیم گیرنده است. نمی‌توانم در مورد شخص خاصی صحبت کنم اما زمان مشخص می‌کند که چه کسی ضرر کرده است.

وی تاکید کرد: پرسپولیس همان تیمی بود که با ۱۱ بازیکن به فینال آسیا رفت. به طور حتم این بازیکنان  هستند که از جدایی از پرسپولیس ضرر می‌کنند نه تیم. پرسپولیس هنوز هم مهره‌های قابلی دارد که با آنها می‌توانیم به موفقیت تیم امید داشته باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس امسال هم در لیگ قهرمان خواهد شد و هم در آسیا. به طور حتم جدا شده‌ها حسرت موفقیت پرسپولیس را خواهند خورد.

انتهای پیام/

نظر شما