شناسهٔ خبر: 43564466 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ورزش در خانه»

کانون فیلم و عکس با همکاری کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی مسابقه عکس و فیلم ورزش در خانه در زمان شیوع کرونا را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، شیوع ویروس کرونا و سیاست قرنطینه شدن در خانه و  در پی آن تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی فضایی برای برجسته شدن ایده ورزش در خانه ایجاد کرد.

برمبنای این سیاست هم ورزشکاران حرفه ای و هم حوزه ورزش عمومی به وسیله هیات های مختلف ورزشی به حیطه ورزش در خانه و ارتقای سلامتی در بین اعضای خانواده کشانده شد.

با توجه به اهمیت ورزش در ارتقای سلامتی و نقش آن در مقابله با بیماری ها و ازجمله تقویت بعد جسمانی و ذهنی برای مقابله با شیوع یک بیماری جدید و ناشناخته چون کرونا ویروس این موضوع نشان می دهد که تثبیت فرهنگ ورزش در خانه و نهادینه کردن این فرهنگ بین خانواده ها تاچه اندازه مهم و باید به عنوان یک تجربه جدید مورد مطالعه قرار گرفته و بر تداوم آن کوشید. 

مسابقه عکس و فیلم ورزش در خانه در زمان شیوع کرونا، به مناسبت هفته تربیت بدنی و برای دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود که به سه اثر برتر جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

دانشجویان علاقه‌ مند می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آبان ماه به آدرس Kanoonatu3@gmai.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال kanoon_atu@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما