شناسهٔ خبر: 43564261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه:

توهین‌کنندگان به رییس جمهوری باید از مردم عذرخواهی کنند

کرمانشاه- ایرنا- رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به توهین اخیر به رییس جمهوری و مواضع رهبر معظم انقلاب در این خصوص گفت: دوستانی که خطا کرده‌اند باید از مردم عذرخواهی کرده و از تکرار آن جلوگیری کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین «محسن مفید» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیانات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه فارغ از جریان های سیاسی دانست و افزود: منتقدان باید رعایت انصاف و مصالح مردم را داشته باشند.
او تاکید کرد: اخلاق فقط به مسایل دینی مربوط نمی شود بلکه در برخورد با جوامع دیگر و حتی دشمنان نیز باید رعایت شود.
حجت الاسلام مفید در ادامه با اشاره به شرایط خاص حاکم برکشور و منطقه گفت: برای عبور از این شرایط خاص نیاز به پرهیز از تنش و فضاسازی های بیهوده سیاسی داریم و باید برای و حدت و همدلی تلاش کنیم.
رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه، هتک حرمت را از نظر شرعی و اخلاقی جایز ندانست و تاکید کرد: هتک حرمت در شرایط کنونی گناهش مضاعف است.
او در پایان از مسوولان دولتی نیز خواست به گونه ای عمل کنند که بهانه و تنشی ایجاد نشود.
مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی به تازگی در توییتر با اشاره به سخنان دکتر روحانی در باره صلح امام حسن، خطاب به رییس جمهوری گفته بود: اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهور هزار بار اعدام شود.

رهبر معظم انقلاب روز شنبه سوم آبان ماه در دیدار با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا  با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهوری و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

نظر شما