شناسهٔ خبر: 43563645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد:

حوزه‌ علمیه یزد با تمام ظرفیت آماده همکاری با آموزش و پرورش است

یزدـ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: در راستای گسترش تربیت دینی دانش آموزان، حوزه های علمیه یزد با تمام ظرفیت خود آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمحسن حسینی‌پور، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: تمام ظرفیت حوزه در اختیار آموزش و پرورش است و در تمام زمینه‌ها آماده اعزام مبلغ متخصص به مدارس استان هستیم.

وی با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان برای همه ما دغدغه است، افزود: حوزه‌های علمیه در استان یزد تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در این زمینه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد و این مهم همواره مورد تاکید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز بوده است.

حسینی‌پور با اشاره به ورود بسیار خوب مبلغان به ویژه مبلغان خواهر به مدارس استان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مبلغ خواهر در مدارس سطح استان فعال شده‌اند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد یادآور شد: در حال حاضر ۱۷۵ مبلغ در سطح مدارس استان یزد فعالیت می‌کنند که ۱۰۰ نفر از آنها را مبلغان خواهر تشکیل می‌دهند.

نظر شما