شناسهٔ خبر: 43563118 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

درآمدزایی از دستگاه‌های لاغری، زیبایی و تناسب اندام

صاحب‌خبر -

 رپورتاژآگهی

این روز ها اکثر کسانی که اضافه وزن دارند، به دنبال لاغری سریع و بدون زحمت هستند. زیرا از دست دادن وزن اضافی کمک میکند تا ظاهر بهتر، اعتماد به نفس بیشتر و زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشند. دستگاه هایی وجود دارند که به دلیل هزینه کمتر درمان نسبت به جراحی یا سایر راه ها، همچنین درمان بدون درد و عوارض مورد اقبال قرار دارند. پس با خرید و برنامه ریزی درست می توانید با استفاده از آن ها به درآمد مناسب برسید.

 

از چه طریق میتوان سریع و بدون درد به تناسب اندام رسید؟

برای رسیدن به تناسب اندام علاوه بر روش‌های تهاجمی، روش‌های غیر تهاجمی نیز برای لاغری وجود دارند که با تکنولوژی و مکانیسم‌های مختلف اقدام به تخریب دیواره سلول‌ها و بافت‌های چربی و درنهایت آزاد نمودن آن به سیستم لنفاوی و هدایت به سمت کبد می نمایند. مزایای این روشها عبارتند از:

  • غیر تهاجمی بودن
  • در دسترس بودن
  • عدم وجود دوره نقاهت
  • عدم افتادگی پوست
  • عدم نیاز به لیفت پس از لاغری

در اینجا ۲ تکنولوژی اصلی لاغری و تناسب اندام غیر تهاجمی و آسان معرفی می شود :

  1. کویتیشن آر اف
  2. ای ام اس (EMS)

 

کویتیشن آر آف چیست؟

این دستگاه سلولهای چربی را به مایع تبدیل می کند که می تواند توسط سیستم تصفیه طبیعی بدن خود به خود تخلیه شود.

بسته به منطقه تحت درمان، درمان کویتیشن چربی ممکن است بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد. حداقل ۷۲ ساعت باید بین جلسات بگذرد تا بدن بتواند چربی را از بین ببرد.

دفع چربی در این روش بیشتر از طریق تعریق و ادرار صورت می گیرد، لذا ورزش و مصرف فراوان مایعات بعد از هر جلسه کویتیشن توصیه میشود.

حداقل تعداد پیشنهادی جلسات کویتیشن چربی بین ۶ تا ۱۰ جلسه است.

دستگاه  لاغری ای ام اس (EMS) چیست؟

EMS مخفف Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات است. در این روش با استفاده از یک دستگاه و با کمک یک جلیقه که الکترودهای مختلف در آن تعبیه شده است امواج الکتریکی به بدن وارد میشود که باعث تحریک و انقباض عضلات می شود. باتوجه به اینکه در این روش تمام عضلات بصورت همزمان درگیر انقباض می شوند اثر آن بسیار مشهودتر و سریع تر می باشد.

یکی دیگر از کاربردهای ibody بالا بردن متابولیسم بدن و کاهش چشمگیر سلولیت میباشد که باعث لیفت و رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف و فرم دهی عضلانی بدن میشود.

دستگاه کرانوس نیز یکی از دستگاه های مناسب و درآمدزا است. روش کرانوس (کرایولیپولیز) بر پایه فریز کردن بافت چربی در دمای پایین انجام می شود که نسبت به روش کویتیشن آر اف، نیاز به جلسات کمتری دارد؛ اما دفع چربی در این روش زمان بیشتری طول می کشد.

 

چگونه برای راه اندازی کسب و کار و خرید دستگاه  لاغری، اطلاعات کسب کنیم؟

آفرودیت لیزر، شرکتی با تجربه در زمینه تجهیزات پوست، مو و زیبایی است. کارشناسان این شرکت آماده هستند تا به شما در زمینه انواع دستگاه های زیبایی و چگونگی راه اندازی کسب و کار در این صنعت به شما مشاوره دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱تماس بگیرید یا به واتس اپ ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳ پیام بدهید.

لازم به ذکر است که فروش دستگاه های آفرودیت لیزر با ضمانت بازگشت کالا و عودت وجه به مشتریان ارائه می شود.

نظر شما