شناسهٔ خبر: 43562046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار خمین: متخلفان بهداشتی منتظر برخورد قانونی باشند

خمین -ایرنا -فرماندار خمین گفت: کسانی که از اجرای مصوبات ستاد کرونا و ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خودداری می‌کنند، منتظر برخورد قانونی باشند چر اکه در این زمینه از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد طهرانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کسانی که با نزدن ماسک و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند، باید منتظر برخوردهای قانونی باشند و آخرین مرحله در این خصوص معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی است.
وی  با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا به شدت افزایش یافته و بیماری سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اظهار داشت: هزینه و فشار به کادر درمان نیز بیشتر شده، بنابراین اهمیت رعایت موازین بهداشتی دو چندان شده است
طهرانی گفت: براساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان تا اطلاع ثانوی هیچ گونه مجوز جلسه، مراسم و همایش صادر نمی شود و برگزاری هر گونه مراسم با حضور بیش از ۱۰ نفر نیز در فضای مسقف ممنوع است
فرماندار خمین در واکنش به برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در تفرجگاه بوجه این شهرستان اظهار داشت:  این نمایشگاه بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دستگاه های مربوطه یعنی ایرانگردی و جهانگردی، دانشکده علوم پزشکی، ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان و اداره ورزش و جوانان برگزار شده است.
طهرانی افزود: چند نفر از افراد حقیقی که خود را منصوب به هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان می‌دانند اقدام به دعوت از شرکت‌کنندگان و برگزاری نمایشگاه کردند که بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با آنان برخورد قانونی می‌شود.
وی  یادآور شد: باتوجه به شرایط خاص شهرستان و شیوع موج سوم بیماری کرونا، هرگونه همایش و تجمع تحت هر عنوانی توسط افراد حقیقی و حقوقی ممنوع  شده و  دانشکده علوم پزشکی خمین موظف به معرفی متخلفین به دستگاه قضایی است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر تا چهارم آبان ۹۹ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

نظر شما