شناسهٔ خبر: 43559552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک رئيس سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي به مناسبت هفته نيروي انتظامي

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تاکید نمود: نیروهای فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان به عنوان حافظان این مواهب الهی در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دراستان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، متن کامل پیام مهندس اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیروها افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

نیروی انتظامی هر کشوری مظهر اقتدار، نظم و امنیت آن کشور محسوب می شود، از این رو هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و این جامعه خدوم و ارزشی، حافظان و پاسداران شایسته امنیت و پیشگیری اجتماعی هستند که اهتمام ارزنده آنها در صحنه اجتماع ، سلامت اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

سلامت و امنیت غذایی انسان‌ها نیز وابسته به بخش کشاورزی و به ‌تبع آن حفظ اراضی زراعی و باغی و ملی است؛ از این ‌رو برای بقا و حیات بشر نیاز است از این موهبت و سرمایه الهی مراقبت و محافظت شود . نیروهای فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان نیزبه عنوان حافظان این مواهب الهی در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دراستان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و در اینجا برخود وظیفه می دانم از خدمات و زحمات شبانه روزی جامعه بزرگ و سرفراز ناجا و نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان صمیمانه قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر ناجا در دوران دفاع مقدس و صحنه های پاسداری از امنیت و آرامش کشور، هفته نیروی انتظامی را به حضرتعالی و تلاشگران این عرصه در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف بی‌کران الهی و عنایات قائم آل محمد(عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی همچون همیشه موفق و کامیاب باشید.

اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

نظر شما