شناسهٔ خبر: 43558816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد محقق شد/ تخصیص ۴۰ میلیاردی اعتبار برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری و تماس های مکرر استاندار ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  مرتفع شد.

 وی ادامه داد: پس از درج خبری مبنی بر انحلال تیم نفت و گاز گچساران  که از تیم های خوب استان و کشور در لیگ ۲ بوده، این موضوع موجب نگرانی دوستداران و هوادران تیم و همچنین مردم استان و شهر گچساران شده بود استاندار به موضوع ورود کرده و دستور پیگیری  و بررسی موضوع را داد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار بالا بردن  تقویت اعتبارات  ورزش استان به ویژه کمک به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در دستور کار قرار داد.

 تقوی عنوان کرد: استاندار  تماس‌هایی با وزرات نفت و همچنین وزارت ورزش و جوانان برقرار و با این ۲ وزارت خانه نامه نگاریی هایی صورت داد.

وی ابراز کرد: استاندار در اسرع وقت شرکت نفت و گاز گچساران و اداراه کل ورزش و جوانان استان را به صورت ویژه مامور بررسی  و پیگیری دقیق موضوع قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:پس از تماس و پیگیری‌های مکرر طی تفاهم نامه ۳ جانبه  بین وزارت نفت، ورزش و جوانان  و استانداری کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد قریب بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل تم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص داده شود و اعتبار و سقف بودجه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که بسیاری کاهش یافته بود و منجر به انحلال تیم شده بود افزایش چشمگیری یابد.

 تقوی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که استاندار به این رقم و اعتبار قانع نبود و درخواست اعتبار ۸۰میلیارد ریالی برای کمک به تیم را داده بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما