شناسهٔ خبر: 43557920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بیانیه باشگاه تراکتور درباره پرونده رشید مظاهری

ورزشی تراکتور روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که فدراسیون فوتبال بدون مشاهده و بررسی اسناد و مدارک این باشگاه، علیه تیم فوتبال تراکتور در ارتباط با پرونده رشید مظاهری، رأی صادر کرده است.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: در بیانیه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور آمده است: بدین وسیله به استحضار هواداران باشگاه تراکتور می‌رساند، جناب آقای رشید مظاهری، دروازه‌بان این باشگاه در فصل ۹۸- ۹۹ با رفتار غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل و عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی کرد.

بیانیه حاکی است: ایشان [مظاهری] به شکل واضح از مصدومیت دیگر دروازه‌بان این تیم یعنی جناب آقای محمدرضا اخباری آگاهی کامل داشت و می‌دانست عدم حضورشان ضربه‌ی کاری بر پیکر تیم تراکتور خواهد بود، لذا با فرستادن پیام های مختلف جهت ترک تیم و فسخ قرارداد اقدام نمود. 

در بیانیه باشگاه تراکتور با اشاره به اینکه «با ذهنیت‌های شکل ‌گرفته، عقد قرارداد با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل، شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر و وجود دلایل پشت‌پرده را در ذهن همگان ایجاد کرد»، تشریح شده است: ارکان فدراسیون فوتبال نیز بدون اینکه در مورد مطالبه‌ی‌ جناب آقای رشید مظاهری، به این باشگاه اخطاری داده باشند تا مستندات پرداخت‌ها و جرائم کمیته انضباطی باشگاه در مورد ایشان به آنان ارائه شود، اقدام به صدور رای علیه این باشگاه نموده است. 

در بیانیه اضافه شده است: کمیته محترم انضباطی نیز بدون ابلاغ قرار کارشناسی به این باشگاه در مورد قرارداد فی‌مابین و بدون در نظر گرفتن اعتراض این باشگاه نسبت به نظریه کارشناسی، اقدام به صدور رای غیر قابل باور قطعی و بدون حق اعتراض علیه این باشگاه نموده است.

در بیانیه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با اشاره به اینکه «شایان ذکر است که حتی مستندات و شواهد این باشگاه را نیز این کمیته محترم در نظر نگرفته است»، آمده است: البته طبق همین رای، این باشگاه بعد از ارجاع پرونده به محاکم قضائی ذی‌صلاح در شهرستان تبریز پیگیری و نسبت به اکاذیب و افتراعات موجود در پرونده اقدام قانونی و حتی به منظور جبران خسارات وارده به این باشگاه نیز اقدام خواهد نمود. 

در بیانیه توضیح داده شده است: البته کمیته وضعیت فدراسیون نیز ضمن رسیدگی به پرونده فوق این را هم باید در نظر بگیرد که جناب آقای رشید مظاهری با اسناد و مدارک مستدل قبل از اتمام فصل، اقدام به فسخ قرارداد و ترک تمرینات و مسابقات نموده است و البته خود ایشان نیز در مصاحبه‌ها و مستندات پرونده اقرار نموده که قرارداد سه ساله بسته است، حال اینکه چگونه وی قرارداد سه ساله را قبل از اتمام فصل اول و یا حتی بعد از اتمام فصل اول فسخ می‌نمایند، جای بسی سوال است؟!

در بیانیه آمده است: باشگاه تراکتور با توجه به رای کمیته‌ی انضباطی در مورد محکومیت تیم تراکتور به پرداخت مبلغ باقیمانده قرارداد این بازیکن (بدون در نظر گرفتن کسر ۲۰ درصدی مبلغ قرارداد در کمیته‌ی انضباطی باشگاه به دلیل ضربه به پیکره باشگاه)، ضمن اعتراض به این رای در کمیته‌ی استیناف فدراسیون فوتبال از کمیته‌ی وضعیت فدراسیون می‌خواهد با توجه به شکایت این باشگاه از این دروازه‌بان تا بررسی شائبه تبانی این بازیکن در کمیته‌ی اخلاق از صدور مجوز بازی برای ایشان جدا خودداری نماید.

بیانیه باشگاه تراکتور حاکی است: در صورت عدم توجه به این موضوع، این باشگاه حق خود می‌داند ضمن احترام به ارکان فدراسیون فوتبال حقوق خود در این پرونده را از سایر مراجع ذی‌صلاح و مراجع بین المللی پیگیری نماید.

انتهای پیام/

نظر شما